Jobbigt

Hej!

Idag har det inte gått lika bra och inte varit lika lätt. Har bara haft motgångar. Varit en jobbig dag och jag har ätit dåligt med mat.

Idag har jag ätit:
Frukost: 2 flatbörd med massa smör & ost samt vanilj fil.
Lunch: köttbullar & lingonsylt samt sallad med dressing.(lingonsylt är inte bra men jag kunde inte bara äta köttbullar utan någonting)
Mellis: 3 vanliga mackor :( & 1 glas juice (INTE BRA)
Middag: Pannkakor.............. (Pappa gjorde den abosluta sämsta maten, det var bara att äta?)
Kvällsmat: Se frukost.

Nej imorgon ska bli en bättre dag, måste lova mig själv det! Längtar tills jag kommer till mamma så jag kan äta bra och god mat och väga mig! :)

/Rebecka

Kommentarer
Postat av: a home far away

Ahhh vad jag känner igen mig, ångest när man vet att man inte ätit nyttigt nog...suck!



Ha en fin midsommarhelg

Kram Gunilla i Singapore

2009-06-18 @ 22:06:27
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: M

Hejsan.. jag kunde inte undgå att skriva nått.. jag blir väldigt ledsen när jag läser din blogg. Du ställer bara till det för dig när du håller på med dieter. Jag började så och blev till slut anorektiker och har fått kämpa med detta i 5 år.Nu vet jag precis hur man ska äta och vad man ska äta och jag VET att dieter bara är skit. När du tappat dessa kilo..hur ska du då leva för att klara av att hålla den vikten? jag har så många frågor till dig och så många sanningar så jag ve tinte vart jag ska börja. Sluta med detta och ät regelbundet och rätt istället. Då kommer du tappa vikt. Förbränning är A och O.!

2009-07-05 @ 00:48:24
Postat av: Min LCHF resa

En dag är ingen dag !!!

2011-02-09 @ 11:56:32
URL: http://www.lchf.jimdo.com
Postat av: Gustaf Segerström

M



När allt kommer till kritan, går egentligen allt att se som olika dieter eller sätt att äta. Tror det viktigaste för alla är att äta sådan mat som ger mättnad, bra näring och inga blodsockersvängningar. Då är LCHF otroligt bra. Har medlemmar som kunna sluta med alla möjliga mediciner och det tror inte jag är särskilt vanligt med alla dieter. Eller brukar tarmbesvär, depressioner, sura uppstötningar, uppsvälld mage och trötthet försvinna med mat à la tallriksmodellen?



<a href="http://www.fettdieten.se/">http://www.fettdieten.se</a>



Ha det gott!

2011-08-07 @ 18:59:11
URL: http://www.fettdieten.se
Postat av: Linda

Hej!

Mitt namn är Linda och jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig angående att eventuellt få låna lchf-recept av dig.

Har du någon e-mail där man lättare kan förklara vidare.



Vänlig hälsning,

Linda

[email protected]

2011-10-24 @ 16:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0