Jag är tillbaka

Hej!



Nu är jag tillbaka igen. Eller tillbaka och tillbaka, jag ska försöka med LCHF igen. Hoppas några är sugna på att hänga på eller i varje fall läsa denna blogg. Alla är välkommna och ställa frågor, om vad som helst. Jag är ingen expert eller något men jag har hållit på med LCHF till och från i ett år ungefär. Jag kan göra så gott det går i alla fall!

Jag återkommer med startvikt, mått osv senare när jag har tagit reda på det. Jag har som sagt nyss börjat så vi får se hur det går. Just nu är motiveringen inte på topp. Jag klarar inte av att se ut så här som jag gör längre men sammtidigt så orkar jag inte ta tag i maten just nu. Jag får försöka peppa mig själv så gott det går.

Det vore kul om någon annan som äter LCHF och läser den här bloggen länkar sin blogg. Jag tycker det är jättespännande och läsa om andra som håller på med det så man kan se hur andra resonerar! :)

Ska fixa till designen och sånt på den här bloggen sen också. Men det kommer det kommer. Hoppas några är sugna på att läsa iaf! :)

/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0