Idag

Hej!


Idag har det gått ganska bra. Jag har hållit mig borta från onödiga kolhydrater hela dagen. Dock har jag inte ätit så jag har känt mig mätt och det beror helt enkelt på att jag får i mig för lite fett. Jag är hos min pappa just nu och han har inget som har med LCHF att göra här hemma så jag gör det bästa av situationen och försöker ändå. På fredag ska jag hem till min mamma och där kommer det både gå lättare och fortare att bli av med alla kilon.

Mitt mål är att gå ner minst 5kg till Peace and Love (en festival i Borlänge). Dit är det ca 4 veckor. Och det är väl ganska rimligt kan jag tycka. Får återkomma och berätta hur det går sen helt enkelt!

Idag har jag ätit:
Frukost: 2 flatbörd (5g kolhydrater per 100g) med massa smör, ost och gurka på. Tog lite bollnäs vanilj fil till. Vaniljfilen är inte bra efter som det är 10g kolhydrater per 100g men det finns ingen fil eller något annat här hemma så får ta det ändå! Annars brukar jag äta vanlig fil med massa grädde i och bär i!
Mellis: En kaffe med röd mjök i och ett litet äpple
Mellis 2: 2 flatbörd med massa smör, ost och ett glas vatten.
Middag: Korvstroganof och ris. Jag åt bara korvstroganoffen och drack vatten till det. Det var massa grädde i stroganoffen.
Kvällsmat: Samma som frukost.

/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0