Vägning 1

Nu har det gått två veckor sen jag började med den här "dieten" igen. Det har verkligen inte gått bra. Men den första veckan gick lite bättre än den andra. 

Den första veckan hade jag inget godissug alls vilket underlättade det hela. Dock brukar första och andra veckan vara värst när det gäller att hålla sig borta från godis. Hur som helst så blev jag sjuk och tappade matlusten den andra veckan, så det blev ingen bra vecka alls. Jag åt ganska mycket kolhydrater för att ens få i mig något. Så jag lägger de här två veckorna bakom mig och ser fram emot den här veckan istället.

Vikt idag: 76,8kg alltså 1,4kg som har glidit bort på 2 veckor. DET ÄR INTE BRA. Det brukar jag gå ner på 1 vecka. Så jag är jätte missnöjd. Så nu ska det bli ordning och reda den här veckan. Jag har inte tagit mått den här veckan för jag ser ingen anledning.. Jag återkommer nästa vecka och ser om kroppen har ordnat upp sig lite. Därefter blir det varannan vecka igen!

/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0