Tv!

Hej allihopa. Det är lite glest med inlägg nu för jag håller på att plugga till körkort förtillfället, så jag har fullt upp med det. Men jag tänkte visa en sak för er. Häromdagen såg jag nämligen ett program på tv 4 som hette Kalla Fakta. Det handlade just om LCHF. I början av programmet handlar det om fetma men sen handlar det om LCHF. 

Har tagit fram en länk åt så ni kan se det igen om ni har missat det! : http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=683690&treeId=9023&renderingdepartment=2.757

I programmet får man se båda sidor av att äta fett och inte äta fett. Det är forskare och doktor som pratar för och emot. Även Annika själv är med i programmet och pratar om LCHF. Jag blev bara arg när jag hörde alla som pratade om att man inte ska äta fett. De visar t.o.m i programmet diagramet som forskarna hade gjort. De stämde ju inte ens? Ni får titta själva det är jätte intressant iaf!

Här har ni även en annan länk där ni kan läsa lite: http://www.tv4.se/1.721099/2008/11/14/fett_gor_oss_smala


/Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0