Sjuk..

Ursäkta för att det inte har blivit några inlägg på ett tag. Men jag har varit sjuk och min matlust har ju inte varit så bra. Dock  har det blivit lite bättre nu... 

Har fått två kommentarer, det ena handlade om en fråga om kolhydraterna i grönsaker och de andra var en fråga om jag kunde skriva mer recept. Det där med grönsaker kan jag skriva i nästa inlägg och hur jag ska göra med receptskrivadet vet jag inte. Det var inte meningen att jag skulle skriva recept men vid närmare eftertanke så vad spelar det för roll? Det är ju bara bra att ge tips och sånt på vad man kan äta. Det brunkar ju slinka in ett lite då och då..

Jag kommer tillbaka på imorgon eller på måndag och berättar hur det har gått med vikten (vägningsdax)! Och berättar lite om grönsaker.

Ha en trevlig helg allihopa.

/Rebecka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0